dilluns, 22 de febrer del 2016

Mini 2WD de AMZ

Nou cotxe al garatge. De moment en estat de KIT.


Ja hem començat el muntatge.
43 peces


El manual... un esquema ven detallat, però per els acostumats a Tamiya, manca mes indicacions, (un ordre de muntatge mes clar, i on es recomanable posar oli)


Les peces, fins ara, encaixen perfectament.

Encara no tinc decidit quina carrosseria portarà.  

77 peces



En el pas 6 sembla que faltin dos cargols, però no es col·loca en el pas 9.
Fins aquí sobren 9 cargols i una “torica”.

Necessitarem una allen de 1.5.
Haig de dir que de moment es força divertit de muntar, recorda un model de escala 1:10 amb miniatura.
Des de el Top Force de Tamiya que no gaudia tant en muntar.
Segueixo sense posar oli, prefereixo tenir que desmuntar desprès que no posar-ne on no cal. 


171 peces.




Vigileu amb els eixos dels triangles de la suspensió i amb els cargols del diferencial, uns han de girar suaument, i els altres no nan de bloquejar la creueta de la transmissió.
Les rodes i els cargols no son del KIT. Es per que no es caiguin els coixinets.

Abans del punt 15 heu de muntar els suports laterals de la placa superior.


202 peces


 Bateria, receptor i regulador...



18 mes amb les rodes i la carrosseria..


 I llest. Molt ràpid, molt potent, amb un radi de gir molt petit.
Per el meu gust, es necessari tenir una emissora amb moltes possibilitats de programació.
Dualrate i exponencials, en direcció i motor com a mínim.

En el meu cas una KoPropo EX-I UR amb mòdul 2.4 i un receptor LoCo de KoPropo.

Ja només queda instal·lar el transponder i comprovar les seves aptituds en cursa,..

.., però per això necessitarem un pilot...  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada